E-Commerce

Jeśli zastanawiasz się jak rozwinąć swój sklep internetowy i szukasz kierunków rozwoju.
Zaawansowana analityka ecommerce pozwoli Ci na odkrycie zupełnie nowych obszarów zwiększania sprzedaży i zysków

Odkryj skuteczność wydatków na reklamę

Budowanie ścieżki sprzedaży i zachowań użytkowników, pomoże Ci zrozumieć, w jaki sposób zwiększać współczynnik konwersji i lepiej alokować budżet.

Zrozum zachowania swoich klientów

Dowiedz się, skąd pochodzą, jak korzystają z witryny, w jakich porach dnia, jakimi kategoriami i produktami są zainteresowani w Twoim sklepie internetowym.

Uzyskaj pełny obraz swojego biznesu e-commerce

Zintegruj wszystkie źródła danych w jednym miejscu i uzyskaj dedykowany potrzebom Twojego biznesu, dashboard e-commerce. Podejmuj decyzje biznesowe na podstawie danych, wyprzedzaj konkurencję.

Informacje z Google Analytics to tylko wycinek danych, które posiadasz. Aktywuj potencjał danych, które przetwarzasz w Twoim sklepie internetowym.

Jak rozwija się e-commerce z naszą platformą?
Customer Journey

Skąd i kiedy przychodzą klienci oraz w jaki sposób korzystają z Twojej witryny? To dane, które pozwolą Ci zoptymalizować wydatki na reklamę i proces zakupu w Twojej witrynie.

Affiliate Program

Stworzenie własnego programu partnerskiego w platformie PragmaticBOX daje pełną kontrolę nad wydawcami i influencerami, z którymi współpracujesz.

Fraud Prevention

Oszczędzanie budżetów i wykluczanie anomalii z analizy zachowań użytkowników prowadzi do wyższego ROI i lepszego współczynnika konwersji.

CRM Integration

Integracja danych marketingowych z danymi sprzedażowymi (z CRM) umożliwia efektywniejsze prowadzenie działań marketingowych.

Category & Brand Management

Identyfikuj najlepsze produkty w danych kategoriach, maksymalizuj rentowność i popraw zarządzanie zasobami, upewniając się, że stan magazynowy produktów o największym popycie jest na odpowiednim poziomie.

Marketing Attribution

Atrybucja marketingu wielokanałowego pozwala lepiej zrozumieć wpływ poszczególnych kanałów komunikacyjnych na sprzedaż. Model atrybucji oparty o last-click w wielu przypadkach daje błędne odpowiedzi.

Chcesz dowiedzieć się więcej o tym,
jak rozwijać swój biznes e-commerce?

facebook linkedin twitter search-icon