Wydawca

Zarządzaj kampaniami wielu klientów, sieci lub agencji w jednym miejscu.
Postaw na monitoring najbardziej dochodowych kampanii dopasowanych do Twojego profilu.

Zaawansowany monitoring efektywności

Dzięki rozbudowanym metodom pozyskiwania danych jak kody trackingowe, Postback (S2S) platforma PragmaticBOX może generować raporty w czasie rzeczywistym zliczając odsłony, kliknięcia i dowolne konwersje.

Optymalizuj kreacje i miejsca docelowe

Uzyskaj informacje o kampaniach, kreacjach i miejscach docelowych, które generują najwyższe przychody w czasie rzeczywistym.

Płatny marketing i optymalizacja treści

Dowiedz się, które płatne media i jaka zawartość witryny generują największy ruch, przychody.

Jak wydawcy korzystają z naszej platformy?
Campaign Management

Analizuj w jednym miejscu, które kampanie przynoszą największe przychody w czasie rzeczywistym.

Content Analytics

Przeanalizuj, które treści w Twojej witrynie zapewniają największy przychód i ruch. Przetestuj nagłówki, tematy lub inne kolory kreacji, aby zoptymalizować generowanie przychodów.

Advanced Tracking

Połącz się z reklamą i siecią afiliacyjną dzięki integracji postback, aby uzyskać statystyki dotyczące Twojej wydajności w czasie rzeczywistym. Dodaj zdarzenia, aby lepiej zrozumieć jakość ruchu.

Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak wydawcy generują większe przychody na naszej platformie?

Ostatnio na blogu
Politechnika Łódzka
18 sierpnia 2021

Badania i Rozwój: PragmaticAD współpracuje z Politechniką Łódzką

PragmaticAD współpracuje z Politechniką Łódzką, ponieważ rozwój rynku usług cyfrowych stawia oferującym je firmom coraz wyższe wymagania w zakresie innowacyjnych rozwiązań. Opracowanie i wdrożenie konkurencyjnych produktów i usług może zostać osiągnięte poprzez współpracę przedsiębiorców z wiodącymi jednostkami badawczymi.

dashboard1
13 sierpnia 2021

Dlaczego warto wprowadzić scoring kanałów marketingowych?

Scoring kanałów marketingowych odbywa się na poziomie ilości kliknięć i akcji dostarczonych przez dany kanał. Dodatkowo, w bardziej zaawansowanej formie mogą dojść do tego zróżnicowane rodzaje mikrokonwersji, które użytkownik wykonuje poruszając się po stronie.

facebook linkedin twitter search-icon