afiliacja czy to bezpieczne
25 listopada 2022

Afiliacja czy to bezpieczne? | PragmaticAD

Jeśli chodzi o marketing internetowy, istnieje wiele opcji do wyboru. Do najpopularniejszych należy marketing afiliacyjny, który może być świetnym sposobem na generowanie ruchu i sprzedaży dla Twojej firmy. Afiliacja czy to bezpieczne? A co ważniejsze, czy pasuje do Twojej firmy? W tym poście przyjrzymy się, czym jest marketing afiliacyjny, jak działa, czy to bezpieczne i […]

shopify api
22 listopada 2022

Shopify API — Jak ulepszyć analitykę e-commerce?

Szukasz sposobów na ulepszenie analityki e-commerce? Jeśli tak, możesz rozważyć użycie Shopify API. Wykorzystując Shopify API, możesz uzyskać dostęp do wielu danych, które pomogą Ci dostosować strategię e-commerce. W tym poście na blogu omówimy korzyści płynące z korzystania z API Shopify i jak zacząć. Co to jest Shopify API i jakie daje możliwości? Shopify API […]

facebook pixel
17 listopada 2022

Pixel Facebook – co to jest i jak go używać?

Pixel Facebook to fragment kodu, który dodajesz do swojej witryny, aby pomóc śledzić konwersje i mierzyć skuteczność reklam na Facebooku. Dzięki zrozumieniu, jak działa piksel Facebooka i jak go używać, możesz lepiej wykorzystać kampanie reklamowe na Facebooku i podejmować lepsze decyzje o tym, gdzie przeznaczyć pieniądze marketingowe. W tym poście na blogu omówimy, czym jest […]

data-driven
15 listopada 2022

Jak zacząć robić data-driven marketing?

Jeśli chcesz zacząć korzystać z data-driven marketingu, jesteś w dobrym miejscu. Wykorzystywanie danych do podejmowania decyzji marketingowych może pomóc w ulepszaniu kampanii i uzyskiwaniu lepszych wyników. W tym poście przeprowadzimy Cię przez podstawy data-driven marketingu i pokażemy, jak zacząć. Czekaj na więcej postów z naszej serii o marketingu, w których omówimy bardziej szczegółowo każdy krok. […]

google sheets api
8 listopada 2022

Jak korzyści może przynieść Twojej firmie integracja z Google Sheets API?

Google Sheets to potężne narzędzie, które może pomóc firmom zautomatyzować i usprawnić ich działania. Integrując Google Sheets API z innymi aplikacjami biznesowymi, możesz sprawić, by Twoje dane działały w sposób, który wcześniej nie był możliwy. Oto niektóre z korzyści płynących z integracji Google Sheets z aplikacjami biznesowymi. Główne wartości Google Sheets API Automatyzacja raportowania: dzięki […]

digital marketing metrics
7 listopada 2022

Wskaźniki marketingu cyfrowego – jak używać, żeby Twój biznes rósł?

Jako menedżer ds. marketingu cyfrowego masz za zadanie stymulować rozwój firmy za pomocą różnych kanałów marketingu cyfrowego. Aby robić to skutecznie, musisz być w stanie śledzić i analizować skuteczność swoich kampanii i inicjatyw. Tutaj wkraczają wskaźniki marketingu cyfrowego. Wskaźniki marketingu cyfrowego to miary ilościowe, które można wykorzystać do śledzenia i oceny skuteczności kampanii marketingu cyfrowego. […]

marketing attribution
4 listopada 2022

Co to jest atrybucja w marketingu?

Atrybucja marketingowa to proces przypisywania udziału w konwersjach i innych pożądanych wynikach różnym marketingowym punktom styczności, z którymi klient wchodził w interakcję na swojej drodze. Innymi słowy, jest to sposób na zmierzenie, które działania marketingowe są najskuteczniejsze w osiąganiu wyników. Jego znaczenie potwierdzają liczne badania marketingowe. Istnieje wiele modeli atrybucji, których firmy mogą używać do […]

walled garden
3 listopada 2022

Posiadanie własnego Walled Garden po erze 3rd party cookie

‍ Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego większość rozmów o marketingu online skupia się wokół „wielkiej trójki” – Google, Facebook i Amazon? Według firmy zajmującej się badaniem rynku eMarketer, około 64% wszystkich wydatków na reklamę cyfrową trafia do Google, Facebooka i Amazona, więc nie jest niespodzianką, że często są to platformy, na których koncentruje się uwaga. […]

most common errors in utm tagging
15 marca 2022

Najczęstsze błędy w tagowaniu UTM. Jaki ma to wpływ na analitykę?

Najczęstsze błędy w tagowaniu UTM to zagadnienie często bagatelizowane ze względu na brak wiedzy jakie konsekwencje niesie za sobą błędne oznaczanie prowadzonych działań. Braki w danych lub niepełne informacje prowadzą do błędnych decyzji biznesowych. Warto zadbać, żeby każda osoba mająca wpływ na działania digital w organizacji rozumiała, że poprzez błędne oznaczanie działań będzie dostarczać niepoprawne raporty […]

direct traffic
10 marca 2022

Jak rozszyfrować źródło Direct w Google Analytics?

Ruch direct w Google Analytics jest często rozumiany jako jedynie ruch pochodzący z bezpośrednich wejść poprzez wpisanie nazwy domeny w przeglądarkę lub kliknięcie w zapisaną zakładkę. W rzeczywistości jest to tylko część prawdy i warto się zastanowić jak można taki ruch odszyfrować, żeby dopracować na nasze analizy. Oficjalny schemat agregacji ruchu w Google Analytics opisany […]

Realizujesz proces cyfrowej transformacji w swojej organizacji?
Możemy być Twoim Partnerem technologicznym.
Wybróbuj PragmaticBOX!

facebook linkedin twitter search-icon