One click and “data-driven”
will go from buzzword to value delivery

Data-Driven

Integruj i automatycznie zbieraj dane z różnych źródeł, w jednym miejscu.
Platforma PragmaticBox dopasowuje dane i wizualizuje je na spersonalizowanych dashboardach.

Połącz dane z narzędzi takich jak:

Połącz wszystkie źródła danych
w jednym miejscu

Wiele źródeł danych stanowi wyzwanie dla prawidłowego raportowania i oceny efektywności kampanii.

Platforma PragmaticBox ujednolica, dopasowuje i wizualizuje dane ze wszystkich Twoich narzędzi, by zapewnić Ci szybki i przejrzysty wgląd.

Oszczędź czas na raportowaniu

Każdy marketer poznał żmudny proces tworzenia i aktualizacji danych
z aktywności marketingowych.

Zapomnij o tym! Algorytmy platformy PragmatinBox eliminują ręczną pracę przy tworzeniu raportów.

Omnichannel Overview

Prowadzenie kampanii w wielu kanałach, przy użyciu różnych narzędzi, stanowi wyzwanie.

Zamiast logować się do wielu paneli i pobierać Excela w celu sporządzenia raportu podsumowującego, zautomatyzuj ten proces i ciesz się danymi real-time!

Jak wykorzystać integrację wielu źródeł danych?
Automatyczne raportowanie

Automatyzacja raportowania pozwala zaoszczędzić nawet 30 godzin miesięcznie. Możesz poświęcić ten czas na działania,
które rozwiną Twój biznes.

Efektywność kampanii w jednym miejscu

O wiele łatwiej zarządzać projektem i jego wydajnością za pomocą w pełni zautomatyzowanego dashboardu, niż codziennie rejestrować się w różnych
systemach w celu sprawdzenia skuteczności kampanii i dopasowania danych w jednym raporcie.

Zarządzanie Media Planami

Posiadanie informacji w czasie rzeczywistym o wydatkach budżetowych lub kluczowych wskaźnikach wydajności jest naprawdę ważne, aby kontrolować pracę agencji.

Rekomendacje

Chcesz dowiedzieć się więcej o potencjale integracji danych?

zapoznaj się z naszymi artykułami o Data Integration
google-search-console-api
28 lipca 2021

Jak wykorzystać dane z Google Search Console API?

Podłączenie danych z Google Search Console za pomocą usługi Data Integration do platformy PragmaticBOX pozwala na efektywne użycie danych z Google Search Console API. Personalizowaną wizualizację danych w celu obserwowania wskaźników związanych z pozycjonowaniem z poziomu jednej platformy.

campaign manager dashboard
26 sierpnia 2021

Integracja Google Campaign Manager (DCM)

Integracja platformy PragmaticBOX z Campaign Manager pozwala analizować duże zbiory danych na temat prowadzonych kampanii w DCM i łączyć je z danymi z trackingu Pragmatic. Umożliwia to szybszą optymalizację kampanii i osiąganie lepszych wyników

integracja Google Ads z CRM
8 września 2021

Dlaczego warto zintegrować Google Ads z danymi z CRM?

Google Ads to jeden z najważniejszych kanałów z digital, w związku z czym, wydawane są tam duże budżety. Każdej firmie zależy, aby budżety były jak najlepiej zoptymalizowane, a jakość dostarczanych leadów i liczba sprzedaży były jak najwyższe. Integracja Google Ads z CRM na platformie PragmaticBOX pozwala zestawić dane sprzedażowe z dowolnymi wymiarami w Google Ads, […]

facebook linkedin twitter search-icon