Ścieżki użytkowników i atrybucja

Raportowanie atrybucji ma kluczowe znaczenie do zrozumienia zachowania użytkowników.
Pozwala na świadome budowanie ulepszeń zwiększających przychody z konwersji.

1st party data

W związku z istotnymi zmianami w metodach pomiarowych opartych o plik cookie, od początku pracujemy z naszymi Klientami na danych 1st party.

Bezpieczeństwo i precyzja danych to podstawa budowania prawidłowych ścieżek użytkowników.

Zapomnij o last-click

Atrybucja ostatniego kliknięcia ignoruje ścieżkę konwersji. Jesteśmy pewni,
że chcesz wiedzieć, jak działa Twoja marka i kampania wizerunkowa
oraz jaki jest jej wpływ na konwersję.

Atrybucja wielokanałowe pokaże całą podróż klienta –
od pierwszego do ostatniego kliknięcia.

Prawidłowo oceń zwrot z inwestycji

Znajomość pełnej ścieżki użytkowników prowadzących do konwersji pokaże rzeczywiste koszty konwersji.

Koszty kampanii, narzędzi marketingowych, usług SEO – to wszystko należy zaliczyć do kosztów konwersji.

Jak wykorzystać ścieżki użytkowników i analizę atrybucji?
Zoptymalizuj ścieżkę użytkownika do konwersji

Uzyskanie obrazu pełnej ścieżki użytkownika w witrynie może wskazywać na przeszkody w generowaniu konwersji. Zoptymalizuj swoją stronę, aby uzyskać wyższy CR.

Planuj lepsze kampanie

Analiza czasu, kreacji, kanału w ścieżce użytkownika i ich wpływu na współczynnik konwersji pomoże Ci zdecydować, kiedy i jakie kampanie zaplanować.

Scoring jakości ruchu

Mierzenie jakości ruchu dostarczanego przez agencje, sieci,
a nawet określone miejsca docelowe jest ważne, aby zrozumieć,
za co płacisz. Zainwestuj w partnerów, którzy dostarczają
Ci najlepszej jakości ruch.

Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak mierzenie zachowań klientów może wpłynąć na Twoją firmę?

facebook linkedin twitter search-icon